مردم هشتبندی با حضور خود حماسه آفریدند

فرمانده سپاه امام سجاد(ع):
مردم هشتبندی با حضور خود حماسه آفریدند
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در مراسم تدفین شهدای گمنام در هشتبندی میناب گفت: مردم شهر هشتبندی میناب با حضور و استقبال از شهدای غواص حماسه ای دیگر را رقم زدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه امام سجاد(ع)، سردار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در مراسم تدفین شهدای غواص در هشتبندی میناب در جمع مردم ولایتمدار این منطقه گفت: شهدا درس آزادگی ،استقامت و ایثار را به معنای واقعی به ما نشان دادند.

وی با بیان اینکه مردم استان هرمزگان با استقبال پرشور خود حماسه ای دیگر آفریدند عنوان داشت: مردم شهید پرور هشتبندی میناب نیز در این استقبال گرم و باشکوه مستثنی نبوده و با حضوری پررنگ در تشییع پیکر شهدا سهم بسیار زیادی را داشتند.

وی با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی و با بیان اینکه عملیات کربلای 4 در دی ماه سال 65 در منطقه ام الرصاص شروع شد و شهدای بسیاری در این عملیات تقدیم انقلاب گردید عنوان داشت: در این عملیات که شهیدان بسیاری از جمله شهدای غواص بدست ناجوانمردانه دولت بعثی به شهادت رسیدند، مظلومیت آنها با دست هایی بسته هم اکنون نشان داده شد. وی در ادامه افزود: در واقع مظلومیت این شهدا مظلومیت اباعبدالله حسین(ع) و یاران باوفایشان در کربلا است که تا آخرین نفس های خود جلوی پرچم کفر ایستادند و اکنون بعد از گذشت 19 سال از عملیات کربلای 4 می بینیم که چطور عاشقانه بر دستان مردم وفادار و ولایی تشییع می شوند.

سردار ترابی بیان داشت: درود بر مردم ولایتمدار و شهید پرور شهر هشتبندی که حضور خود را خالصانه نشان داند، و با استقبال از شهدای غواص حماسه ای دیگر را رقم زدند و نشان دادند که پشت ولایت فقیه و در دفاع از کشور و میهن خود ثابت قدم و استوار هستند.

وی با بیان اینکه بعد از گذشت 30 سال از جنگ تحمیلی مردم هنوز حال و هوای آن دوران را فراموش نکرده اند گفت: پیام ما به شهدا این است که ما اجازه نخواهیم داد که دشمن نگاهی چپ به ملت ایران و مقدسات جمهوری اسلامی بیندازد، ما تا آخرین نفس راه شهدا را ادامه خواهیم داد و پشتیبان ولایت فقیه تا آخرین قطره خون خود خواهیم بود. انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 21 مرداد 1394برچسب:مردم هشتبندی با حضور خود حماسه آفریدند,
ارسال توسط آرش

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)